Tarta din clatite cu carne

Pentru o forma obisnuita de tarta avem nevoie de 10-14 clatite, in functie de marimea lor. Eu le-am copt intr-o tigaie mica, asadar am avut nevoie de 14.

Se pregatesc urmand reteta obisnuita, dar fara a pune zahar si lapte. Eu am folosit 2 oua, 1/2 l apa minerala, un varf de sare, 3 linguri de ulei si faina.
In timp ce le-am copt am preparat si umplutura. Pentru aceasta am avut nevoie de:

400 gr carne tocata vita
1 ceapa
3 catei usturoi
1 ou
100 g branza topita
100 ml vin rosu
1 lingura suc de rosii
boia
sare
piper
ulei

Tocam ceapa si  usturoiul si le punem la calit in putin ulei incins. Cand incep sa sticleasca adaugam carnea si dupa 7-8 minute vinul rosu. Lasam sa fiarba 15 minute, apoi condimentam dupa gust.
Batem oul, il amestecam cu branza topita si le incorporam in compozitia de carne. Luam cate 1-2 linguri din acest amestec, punem pe cate o clatita si rulam.
Ungem tava cu unt si asezam fiecare clatita pentru a da forma unei spirale.

200 ml smantana
2 oua
100 gr cascaval ras
marar
unt pentru uns tava

Batem  cele 2 oua cu smantana si tunam peste clatite. Introducem tava in cuptorul preincalzit la temperatura medie timp de 15-20 minute.

Scoatem tava, presaram cascavalul ras si mararul si o introducem iar la cuptor, de aceasta data la foc mic, pana se topeste cascavalul.

Lasă un răspuns

