"Salata italieneasca"

 

 

 

Am incercat sa reproduc salata de paste de la Spring Time, dar nu m-am putut abtine si am adaugat si 1-2 ingrediente noi🙂. La final am fost mai multumita de salata mea.

  • 300 g paste de dimensiune mica 
  • 150 g sunculita taraneasca
  • 2 rosii
  • 1 ceapa rosie
  • 1/2 salata verde
  • 100g parmezan ras
  • 4 castraveciori acri
  • maioneza
  • piper
  • sare

Se fierb pastele (eu am folosit scoici in 3 culori) in apa cu sare.  Se lasa la racit.
Taiem/tocam fiecare ingredient in parte: rosiile cubulete, castravetii feliute, ceapa semirondele, iar salata si sunculita fasii marunte.  

Dupa ce s-au racit pastele se aseaza pe straturi, alternandu-se cu ingredientele de mai sus + condimente : paste, parmezan, sunculita, rosii, ceapa, salata, castraveciori, piper, sare, maioneza pana la epuizarea tuturor, apoi le amestecam si lasam salata minim 30 de minute la frigider.

Lasă un răspuns

