"Friptura de miel la cuptor"

Timp de preparare: 2 ore

De Paste am cumparat un miel micut(in jur de 5 kg), pe care l-am impartit in doua : cate 2 pulpe si o coasta per portie. Prima portie am gatit-o de Paste, iar acum am pregatit si portia ramasa.

  • 2 pulpe miel
  • 1 coasta miel
  • ulei
  • otet
  • unt
  • foi de dafin
  • piper
  • boia iute
  • curry
  • ceapa
  • apa
  • sare

Am scos carnea de la congelator, iar dupa ce s-a dezghetat am pregatit-o pentru marinat : la patru pahare de apa am pus o jumatate pahar de otet, o ceapa tocata, 2 foi de dafin, piper boabe si sare. A stat la marinat 5-6 ore.
Am scos carnea, am uns fiecare bucatica in parte cu unt, am condimentat cu boia iute si curry si am asezat-o in tava de la aragaz in care am pus ulei. Am tinut-o la cuptorul incins 10 minute, dupa care am adaugat o cana jumatate de apa. Din cand in cand puneam sosul din tava peste carne cu ajutorul unei linguri. Dupa ce o intoarceti, trebuie sa dati flacara cuptorului la un nivel mai mic.

va doresc pofta buna

Lasă un răspuns

